lördag 11 september 2010

Hårt/Hård, veckans fototriss!

Hårt som sten och vatten ...












...eller hård dimma som det ibland kan råda vid havet.... det finns en viss hårdhet vid havet.














Eller helt enkelt ett hårt grepp om morfars hand och hjärta:

Fototriss har tävling i veckan med pris från Coolstuff och tema Hård/Hårt och visst är det hårt att leva vid havet och fostra barn......kärleken till detta är vackert.........
Givetvis får dessa bilder representera bild 183 i fotoutmaningen 365foton2010.

18 kommentarer:

  1. Vilken söt bild på lillan som håller så hårt i morfars finger..
    Ha en fin söndag.
    /Helena

    SvaraRadera
  2. Den dimman skulle jag kunna tänka mig ha på väggen hemma - urläckert!

    SvaraRadera
  3. En fin triss! Trean blir min absoluta favorit.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Den sista bilden är ju sååå go.Fin triss och trean blir min absoluta favorit.

    SvaraRadera
  5. Den lilla handen som håller hårt om både fingret o hjärtat är så fin... bra tolkat! / Anna

    SvaraRadera
  6. Fin fina bilder och jag kan ju inte låta bli att säga Tummen upp för no 3, såklart. ;-)

    SvaraRadera
  7. Ett rejält hårt grepp! Men mittenbilden blir ändå min favorit!

    SvaraRadera
  8. Så gulligt med en liten babyhand som håller i ens finger. Kan riktigt känna den....De andra bilderna är fantastiskt vackra. Lena/isis

    SvaraRadera
  9. Fina, hårda bilder i din triss. Gillar mittenbilden bäst med det magiska diset. Vackert fotat.

    SvaraRadera
  10. Oj! Så vacker mitten bilden är :)

    SvaraRadera
  11. Mycket fina bilder och en underbar tolkning. Lycka till!

    SvaraRadera
  12. Fina bilder på temat. Lillen kan ha ett
    riktigt hårt grepp ;-)

    SvaraRadera
  13. Vilken fin och varm triss jag får ta del av. Din bild med dimman är otroligt spännande och får bli min favo.

    SvaraRadera
  14. Vackra bilder, den första är min favorit! Den är underbar, färgerna är grymma.

    SvaraRadera
  15. Fina bilder, den i mitten blir min favorit, gillar ljuset i den!

    SvaraRadera
  16. Jovisst, förstår att livet vid havet är hårdare än längre inåt land. Fin triss, gillar speciellt bild två.

    SvaraRadera
  17. Fina trissbilder, speciellt den i mitten som är väldigt stämningsfull.

    SvaraRadera