onsdag 4 augusti 2010

I min trädgård

Tog kameran och vandrade runt i min trädgård och hittade detta:
Bild 157: Bänk
Här kan jag sitta och filosofera och titta på min fontän i dammen....



















Bild 156:Damm
Mitt trädgårdsprojekt som är i startgroparna och just bara börjat tagit form.




Bild 155:Husdjur
Jag är inte alltid ensam i min trädgård....här inspekterar Boromir, min hund delar av dammen.


















Bild 154 :Ogräs
Mina ogräsverktyg.....används sparsamt!!!!











Bild 153:Redskap.Min skottkärra, blå, fin och fruktansvärt otymplig, men den rymmer mycket....




















Bild 152:Nyttigt.
Eftersom stora delar av trädgården är skogstomt hittar jag många blåbär där....mmmmm!



















Bild 151:Börjar på D...
Dekorativa blad på min pelargon.


















Detta var en lite promenad i min trädgård som resulterade i några fler bilder till min utmaning 365foton2010.

Temalistan hittar du här med länkar till alla bilder som tagits utifrån de givna temana som finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar