måndag 5 oktober 2009

Vart ska jag?????

????????
Sitter och försöker stilla min nyfikenhet.....min älsksade man har bokat en resa för att fira vår bröllopsdag och jag vet inte vart!!!!!
Vet bara att jag ska ta ledigt fredag och måndag och att passet bör vara giltigt.....på torsdag får jag veta vad som kan vara bra att packa och på fredagmorgon sticker vi iväg!!!!
Frågan är bara vart?????????????????????

Jag gissar på Edingburg, Venedig eller München.
Har gissat på Riga, Prag och Paris men då fick jag veta att det var fel.....
Sen ville jag inte veta för det är ju onekligen lite spännande att leva i ovisshet.
Trots att nyfikenhet är min stora drivkraft så vill jag inte avslöja denna hemlighet.
Hemma i sovrummet ligger ett igenklistrat kuvert med resehandlingarna.....
och jag har inte ens tittat på kuvertet.....törs liksom inte...tänk om jag öppnar det!

1 kommentar:

  1. jag vet vart du ska =)
    Jag lovar du har tjuvkikat i kuvertet! De skulle vara typiskt du... Som på julafton, öppna och slå in de igen,,, =)

    SvaraRadera