tisdag 27 oktober 2009

Tisdagstema-Kusligt

Har ju höstlov och känner att jag faktiskt har lite tid över så  jag är med i tisdagstemat kusligt.....












Kusligt är det ju ute i höstrusket...så kryp upp i soffan framför brasan!
Kusligt är det med bröstcanser...så stöd "Rosa Bandet"!
Kusligt är det med krig...så gör något för freden!
Kusligt är det med klimatförändringar...så tänk på miljön, återvinn och sortera dina sopor!
Glöm inte att du kan gör N Å N T I N G åt allting!!!!!

Fler kusligheter hittar du här!

5 kommentarer:

  1. Det finns så mycket olika kusligheter men alla ger kalla kårar...
    Ha en underbar tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Ja kusligt är det verkligen med klimatförändringarna...USCH... Bröstcancer är förjäkligt och krig...ja det är inte bra alls!
    Men höstrusket...mitt tips är att ge dig ut i höstrusket och njuta...då blir du glad! Eller ja, jag blir det i alla fall av höstrusk...tyvärr har vi allt för sällan höstrusk!

    ha en fin dag och ett skönt lov!

    SvaraRadera
  3. Ja, det finns mycket som är kusligt och jag vi alla nåt litet så kanske det blir mindre kusligt! /Anette

    SvaraRadera
  4. Bilden ser verkligen kuslig ut. Är det en rödhårig kvinna som ligger under trädet, eller har jag för livlig fantasi???? :-)

    SvaraRadera
  5. Trollskog, bra tolkning av temat

    Bruno Beige

    SvaraRadera