onsdag 14 oktober 2009

Fototriss vecka 42, Så här ser det ut idag där jag är....

Jag har just landat hemkommen från Budapest så mina fototrissar kommer i från Ungern och Budapest.Det var ju en överraskningsresa där jag inte visste vart jag skulle förrän vi steg ombord på planet...och vilken överaskning!!! Första bilden är tagen från flygplanet på väg in för landning med vy över Budapests där alla broar över Donau syns tydligt.
Det var 24 grader och mestadels sol när vi landade i fredags(så det är ju inte riktigt just idag.....).












Den andra bilden är från en av broarna över Donau på kvällen,Frihetsbro eller den Gröna Bron och fortfarande härligt ljumt....












Den sista bilden är givetvis från bryggan här hemma just idag,07.00 och -5grader.....Lövöudden, Holmsund, Västerbotten, Sverige!Borta bra men hemma bäst!















Fler fototrissar hittar du här, klicka bara!

7 kommentarer:

  1. Bilden från Västerbotten tycker jag är finast av de tre. Men Budapest var förmodligen mer spännande!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder på broar av olika slag. Budapest skulle jag gärna besöka.

    SvaraRadera
  3. En orgie i vackra broar, du vet ju redan att jag tycker om din egen bro men de övriga fotona var också fina.

    Överraskningsresa, var det dags för jubileum?

    /Avsändare Margareta

    SvaraRadera
  4. Hur fint det än var i Budapest är det ändå sista bilden som är bäst.

    SvaraRadera
  5. Budapest är en fin stad och flygbilden med broarna är härlig. Men finast är nog ändå bilden hemifrån.

    SvaraRadera
  6. Fin triss. Kul med överraskningsresa till Budapest. Jag fastnade för mittenbilden. Gick själv på den bron för ett par år sedan.
    /Bibbi

    SvaraRadera
  7. Wow, häftigt med en överraskningsresa. :) Fina bilder, Brr kallt det ser ut vid bruggan - men vackert!

    SvaraRadera