tisdag 6 oktober 2009

Anti age

Har just firat min födelsedag och fick av min käresta en Anti age behandling............hur ska man tolka detta??????Nå nå det är klart att åren sätter sina spår.....behandlingen var ljuvlig, avslappnande och skön. Helt enkelt en fantastisk present!
Ljuv musik, massage och ljuva dofter och numera också en silkeslen hy......
dessutom har min hy nu ett motstånd mot fria radikaler, en skyddande sköld och förminskat antioxidantangrepp....
Vaa har jag genomgått en krigsbehandling????

Till råga på allt blev jag så inspirerad att jag kom hem med en påse av ännu mer att bygga upp kravallstaketet runt min nyvunna silkeslena och med krämerna ständigt föryngrande ansikte!!!!
1000:- fattigare......men vad gör man inte för att stoppa angrepp av antioxidanter, fria radikaler och på svenska: rynkor!!!!

2 kommentarer:

  1. Spännande, hoppas att man känner igen dig om inte annat på rösten väl? PS var kan man köpa kittet?

    SvaraRadera
  2. Krigsrustningen hitar du på Face hudstudio......Rösten känner du inte igen mej på jag ha rju en bulle på tvären och är helt utan röst.....

    SvaraRadera